FAQ

Wat is het retourbeleid?
Een product retourneren kan binnen 14 dagen na het ontvangen van het product. Het retourneren van het product is voor eigen rekening. Meer weten over het retourneren van een product? Ga naar onze retourpagina.  

Hoelang duurt het voordat mijn bestelling wordt verzonden en bezorgd?
Wij streven er naar om het pakket binnen 1/2 werkdagen te verzenden. Hierna wordt het door het sorteercentrum opgenomen en krijg je de track en trace zodra het pakket is opgepikt door een bezorger. Vervolgens wordt het pakket zo snel mogelijk thuis bezorgd. 

Kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra het pakket is opgepikt door een bezorger krijg je de track en trace van het pakket op de mail gestuurd. Hier kun je het pakket volgen en zie je wanneer het pakket thuis wordt bezorgd.

Welke betaalmethoden hanteren jullie?
Wij maken gebruik van de betaalmethoden iDeal, Klarna en Creditcard. 

Zijn de maten van de kleding consistent met de standaardmaten?
Als je naar een product gaat, is hier beschreven of het product op maat valt. Ook wordt hier aangegeven welke maat het model draagt.

Wanneer is de klantenservice bereikbaar?
Je kan contact op nemen met onze klantenservice via onze e-mail info.xiliofficial@gmail.com. Doordeweeks zijn wij bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00. Op feestdagen kan dit afwijken. Wij doen ons best om alle vragen zo snel mogelijk te beantwoorden. Je kan ons bereiken via de mail, de chat en onze socials. Klik hier voor meer informatie over onze klantenservice.

Hoe kan ik mijn accountinformatie bijwerken of wijzigen?
Via onze webshop kun je een profiel aanmaken. Hier kun je het gewenste adres toevoegen of wijzigen. Houdt er rekening mee dat je je eigen e-mail gebruikt want via deze e-mail wordt een code verstuurd om in te kunnen loggen op jouw profiel. 

Wat kan ik doen als het bestelde item beschadigd of kapot is?
Zodra het product binnen is en deze beschadigd of kapot is verzoeken wij je om binnen 24 uur na ontvangst contact op te nemen met onze klantenservice. Wij helpen je hier graag verder om een passende oplossing te vinden. Zodra het beschadigde of kapotte product terug bij ons is, sturen wij een nieuw product op. Dit is op onze kosten. Je kunt een mail sturen naar info.xiliofficial@gmail.com. 

Hoe kan ik de producten het beste wassen?
Je kunt de producten gerust wassen op een lage temperatuur, tenzij het label dit anders aangeeft. Producten kunnen ook met de hand gewassen worden. Was de producten op maximaal 40 graden, maar het liefst op 30 graden. Laat de producten aan de lucht opdrogen en liever niet in de droger om de kleur en kwaliteit van het product te behouden. Let op dat nieuwe producten kleur kunnen afgeven. Was dit dan op kleur of liever apart. 

XILIO 🧡