Retourneren
Retournering:
Heb je een item besteld waar je niet helemaal tevreden over bent? Wil je een andere maat? Geen probleem. Je kan binnen 14 dagen retourneren op eigen kosten. De kosten zijn dus voor eigen rekening, tenzij het product kapot óf fout geleverd is.
De geretourneerde producten moeten in ongebruikte en verkoopbare staat verkeren, inclusief alle originele labels en verpakking. De kleding mag dus alleen geretourneerd worden indien:
- Het product niet gedragen en/of beschadigd is;
- Kaartjes/ labels er nog aan zitten;
- Geen (make-up) vlekken bevatten;
- Geen geuren bevat.
Voldoet het product niet aan de eisen? Dan nemen we het geretourneerde product niet aan. Het item wordt op de kosten van de klant teruggestuurd.
- In verband met hygiëne kunnen sieraden, badmode en haaraccessoires niet worden geretourneerd.
Wanneer je bij je pakketje een cadeautje hebt ontvangen en je stuurt de gehele order retour, verwachten we dat het cadeautje mee retour gestuurd wordt. Wordt het cadeautje niet mee terug gestuurd? Wordt de waarde van het cadeautje ingehouden van het geld dat je teruggestort krijgt.
Heb je een product in verkeerde staat ontvangen? Dan kun je hier binnen 24 uur na ontvangst een melding van maken. Schade na 24 uur na ontvangst, wordt niet door ons vergoed. Je bent hier dan dus zélf verantwoordelijk voor. Retouren zonder melding worden niet verwerkt. Stuur dus niet zomaar je pakket terug.
Retourformulier:
Het retourformulier bij je bestelling is verplicht. Vul deze volledig in zodat de retourzending zo goed én snel mogelijk verwerkt kan worden. Zonder dit formulier kunnen wij het pakket niet matchen met de bestelling en dus niet het geld terugstorten. Heb je geen printer tot je beschikking? Schrijf dan de gegevens van het retourformulier op een briefje.
Klik hier om het retourformulier te downloaden.
Verzendbewijs:
Bij je gekozen vervoerder kun je een verzendlabel aanmaken. Hier kun je het adres invullen die is aangegeven op ons retourblad. Zorg ervoor dat je onze email invult, info.xiliofficial@gmail.com, zodat wij het pakket kunnen volgen met de track en trace. Wanneer wij geen mail binnen krijgen kunnen wij het pakket niet traceren en ligt de verantwoordelijkheid bij jezelf.
Het is belangrijk dat je het verzendbewijs goed bewaard. Dit label ontvang je na dat je het pakket hebt ingeleverd bij de door jou gekozen vervoerder. Mocht er onderweg wat gebeuren met het pakket heb je bewijs dat je het pakket hebt verzonden. Als je het label niet hebt ligt de verantwoordelijkheid bij jezelf.
XILIO 🧡